Hoe werkt de kaartverkoop

Zolang we ons moeten houden aan de Corona wetgeving gaat alle kaartverkoop via de mail. Algemene afspraken blijven wel staan
In verband met de situatie waarin we ons (nog) in bevinden gaat de inschrijving anders dan normaal en alleen online, kan het even duren voor u iets hoort we doen ons best en rekenen hierbij op jullie begrip.

Huidige afspraken juni-augustus 2020:
1. Kies de activiteit waar je kind(eren) aan mee willen doen
2. Voor de zomeractiviteiten mail je naar tasactiviteiten@gmail.com
3. Voor de huttenbouw naar huttenbouwtas@gmail.com. Let dus goed op dit kan niet in 1 mail omdat wij dan het overzicht kwijt zijn!
4. Geef in de mail het volgende aan: Voor ieder kind naam, adres, geboortedatum, bijzonderheden, hoe u wilt betalen en een mobiel nummer van een ouder.
5. Inschrijvingen worden op binnenkomst afgehandeld, bij te veel aanmeldingen tegelijkertijd wordt er geloot. Als uw kind mee kan doen volgt er een mail met onze voorwaarden en eventueel de vraag naar nog wat extra gegevens die we nog willen weten. U antwoord hier via de mail binnen drie dagen waarbij u aangeeft de voorwaarden gelezen te hebben en ons de nog gevraagde informatie aanlevert. Indien dit niet gebeurd wordt uw kind i.v.m. de te verwachten wachtlijsten helaas van de lijst gehaald. Niet omdat we kinderachtig willen doen maar omdat het dit jaar even niet ander kan
6. Betalen kan contant, met een Tikkie, de Huygenpas of volgens afspraak. Hierover nemen we via WhatsApp contact met u op.
7. Bij alle onze activiteiten houden we rekening met de Corona- COVID-19 wetgeving die op dat moment geldt in ons land, het kan dus zijn dat we aanpassingen moeten doen of af moeten zeggen.
8. Belangrijk: Uw kind blijft thuis wanneer hij/zij last heeft van neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn en hoesten of verhoging of koorts. Als iemand in het huishouden van het kind koorts boven 38 graden Celsius en/of benauwdheidsklachten heeft, blijft het kind ook helaas ook thuis.
9. Bij activiteiten op locatie geldt: Kinderen worden bij de poort of deur afgezet, u kunt niet mee naar binnen. We zullen van alle kinderen foto’s maken voor op de website zodat u mee kunt genieten als ze thuis komen met hun verhalen. Indien u niet wilt dat uw kind op de foto gaat, meldt dit dan bij de inschrijving. Ophalen gaat op dezelfde manier, houdt u alstublieft voldoende afstand van elkaar tijdens het wachten.
10. Volgt u alstublieft al onze aanwijzingen op zodat we er met elkaar een feest voor de kinderen van kunnen maken.

Normaal gesproken:
(Kaarten of deelnemers bewijzen voor onze activiteiten worden zoveel mogelijk verkocht in TAS omdat ouders een aantal gegevens invullen over de deelnemer. Verder nemen we door hoe we werken. Dit doen we zodat u en wij van elkaar weten wie we zijn en wat we mogen verwachten van elkaar. Zo kent u ons ook meteen wat beter.
Bij kleine activiteiten kan het soms via mail of app maar dan staat het er specifiek bij.)

Kaarten worden op volgorde van binnenkomst verkocht dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Wees er op tijd bij dus. Verkochten kaarten worden niet meer terug genomen omdat dit voor ons echt heel veel werk is. Als een activiteit door omstandigheden van onze zijde niet door kan gaan  door bijvoorbeeld te kort vrijwilligers wordt geld retour gestort. Weersomstandigheden zijn onmacht voor ons.

De veiligheid en de zorg van uw kind staat bij u als ouder natuurlijk voorop en bij de activiteiten die wij organiseren voor uw kinderen proberen wij, als vrijwilligers organisatie, er alles aan te doen om dit ook zo goed mogelijk te regelen. Daarom vult u bij ons altijd een lange lijst in met van alles over uw kind. Doordat wij hier zoveel mogelijk voor willen staan is het bij ons niet mogelijk om de deelnemers kaarten van onze activiteiten zelf door te verkopen. Verkoopt of koopt u daarom geen kaarten aan of van andere ouders. Hierdoor zijn wij niet op de hoogte van hetgeen uw kind nodig heeft en hebben wij ook niet de juiste gegevens, wij kunnen dit kind dan ook helaas niet toelaten.

Indien u op zoek bent naar een deelnemerskaart of er 1 onverwachts over houdt mailt u dan naar tasactiviteiten@gmail.com of voor de Huttenbouw naar huttenbouwtas@gmail.com. Wij regelen dan, indien dit gaat, de doorverkoop. Kaarten teruggeven kan tot maximaal twee weken van te voren. Dit doen we niet om u te pesten of om iets te verdienen, maar omdat we als vrijwilligersorganisatie gewoon niet de mogelijkheid hebben om alles tijdig te verwerken en om te zetten. Wij nemen de oude in en u krijgt uw geld terug en doen een vernieuwde aanmelding voor de nieuwe deelnemer. Dit kan dus alleen als er aanbod en vraag is. We zullen de berichten op volgorde behandelen. Gekochte kaarten worden niet teruggenomen als er geen nieuwe koper voor is. Dit kan simpelweg financieel niet omdat er kosten gemaakt zijn. Hopelijk kunt u ons begrijpen, het gaat ons om de veiligheid en zekerheid voor uw kind.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s